Získej status "OVEŘENÉHO PRODEJCE" = více objednávek a topování za 1900 Kč. Více info ZDE >>>
Jste podnikatel, firma či startup? Hodila by se Vám nárazová či dlouhodobá pomoc s administrativou, ale asistentku na plný úvazek nechcete?
Jsem tu pro Vás.
Jako asistentka s více než šestiletou praxí mám bohaté zkušenosti v oblasti administrativy a v komunikaci s klienty, dodavateli a třetími stranami, které jsem nabyla v různých sférách – od právní, přes zdravotnickou, až po investiční.
Nabízím výbornou znalost českého jazyka a gramatiky, časovou flexibilitu a profesionální přístup. Samozřejmostí je samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost.
Je pro mě důležité odvádět skvělé výsledky.
Těším se na spolupráci.
Mezi mnou nabízené služby patří:
- administrativní & zákaznická podpora v českém, italském jazyce a anglickém jazyce
- správa faktur, reklamací & pohledávek (v čj i it)
- reakce na zprávy a komentáře na sociálních sítích, publikování již vytvořených příspěvků
- korektury českých textů
- překlad z/do italštiny
- správa objednávkového systému
- plánování schůzek
- přepisy audia/videa/textu
- vyhledávání informací
Cena 400 Kč/hod.
Nevyhovuje ti přesně tato nabídka? Vyžádej si nabídku na míru.
- bez hodnotenia -