Získej status "OVEŘENÉHO PRODEJCE" = více objednávek a topování za 1900 Kč. Více info ZDE >>>
Nestíháte odpovídat na e-maily? Nerozumíte obchodním partnerům ze zahraničí? Potřebujete perfektní prezentaci, ale není ve vašich silách vytvořit ji včas?
Proto jsem tu já - virtuální asistentka Natálie! Jaké služby nabízím?
- správa kalendáře
- správa sociálních sítí
- copywriting
- vyhledávání informací
- plánování cest/eventů (zamluvení ubytování/nákup letenek...)
- nábor nových zaměstnanců
- překlady AJ/ČJ
- přepisování dokumentů
- komunikace (telefonická i e-mailová)
- korektura textů
- tvorba PowerPoint prezentací
A kdo vlastně jsem?
Mám téměř dvouletou praxi z pozice Vendor specialisty v nadnárodní jazykové agentuře, kde jsem se zabývala náborem, komunikací s klienty a zaměstnanci, výběrovými řízeními pro EU a dalšími administrativními úkony - především v AJ. Zkušenosti s náborem jsem poté zlepšila i v personální agentuře, kde jsem kromě tvorby inzerátů také obvolávala uchazeče a následně s nimi vedla pohovory - taktéž v AJ i ČJ. Nyní se věnuji studiu na UK a práci na volné noze.
Od klienta potřebuji hlavně:
- včasné kontaktování!
- konkrétní a srozumitelné zadání práce
- deadline
- rozpočet (v případě plánování cest/eventů/náboru zaměstnanců aj.)
Nebráním se práci o víkendech/státních svátcích. Uvedená cena je za hodinu práce - při dlouhodobé spolupráci sleva.
Nevyhovuje ti přesně tato nabídka? Vyžádej si nabídku na míru.
Hodnocení
( pozitívne 14 z 14 )