Získej status "OVEŘENÉHO PRODEJCE" = více objednávek a topování za 1900 Kč. Více info ZDE >>>
Jsem virtuální sekretářka (asistentka), která se stará o běžnou i o náročnou administrativu a o spoustu jiných i obchodních záležitostí pro svého šéfa. Nabízím plnou podporu jednotlivci i týmu - dle vaší potřeby. Forma i rozsah práce dle zadání a vaší potřeby. Mám již 20-l. zkušenost a odvedu profesionální práci. Oblast pro kterou například využijete mé práce: Back office, call centrum, obchodní akvizice, vyhledávání kontaktů a práce s databázemi, zpracování rešerší i na odborná témata, nahodilé pracovní úkoly spojené s obchodní či osobní potřebou šéfa - například: itinerář cesty, zjištění podmínek pro založení obch. společnosti v cizí zemi, které doklady a povolení kde potřebovat pro soukromé i prac. činnosti a podobně. Nabízím naprosto širokou škálu asistenční podpory i coby váš poradce a druhá ruka! Využitelnost mé činnosti pro: Podnikatelé, firmy, osoby s invaliditou a další.
Věřím, že moje schopnosti a zkušenosti budou Vaším přínosem! Svou práci dělám srdcem ! Christina
Prosím o Vaši první zprávu s vyjádřením a popisem typu a rozsahu práce, termínem "dodání" nebo s plánem doby spolupráce.
Cena práce zde uvedená je návrh na vzájemnou zkušební dobu 2 hodiny !!!!
Pro úkoly jednorázové a podobně, lze cenu domluvit i jako celek/ cena za úkol ( ne za hodinovou sazbu).
Nevyhovuje ti přesně tato nabídka? Vyžádej si nabídku na míru.
Hodnocení
( pozitívne 1 z 2 )