Získej status "OVEŘENÉHO PRODEJCE" = více objednávek a topování za 1900 Kč. Více info ZDE >>>
Vy se věnujte byznysu a já papírům
S čím vám umím pomoci?
E-mailová podpora – třídění a zodpovězení na e-maily, e-mail marketing
Administrativní úkoly – příprava dokumentů, podkladů, prezentací, hledání informací
Přepis textů z videí – pokud potřebujete kvalitní přepisy nebo titulky
Vytváření dotazníků a shromažďování údajů – rychle a efektivně
Správa kalendářů a organizace projektů – abyste měli vždy přehled
Podpora komunity a CRM systémy – lepší péče o klienty
Cena je za balíček 10 hodin služeb virtuální asistentky.
Napište mi zprávu a domluvme si spolupráci.
Napište mi prosím, jaké služby od virtuální asistence potřebujete a kdy plánujete zahájit spolupráci? Jedná se o dlouhodobou nebo krátkodobou spolupráci?
Nevyhovuje ti přesně tato nabídka? Vyžádej si nabídku na míru.
- bez hodnotenia -